Klantenservice
Je kunt ons ook e-mailen op support@tessasmealprepservice.nl. Vermeld dan graag duidelijk je naam en eventuele data waarover de wijziging van je abonnement gaat.
Veelgestelde vragen
Na het samenstellen van je abonnement op de site en de 1e week betaling, ontvang je van ons een intakeformulier via e-mail. Hier kun je je voorkeuren aangeven, zoals high carb, low carb, allergieën, bezorglocatie etc. Vul deze voor ons in en wij gaan aan de slag!
Wanneer je bestelt voor donderdag 22.00u, worden jouw maaltijd in de daaropvolgende week geleverd op de door jou gekozen dag en locatie (vanaf zondag).
Zondagavond, dinsdagavond en donderdagavond
Welk tijdslot voor jou uitkomt stemmen wij persoonlijk met jou af. Wij bezorgen elke week op zondagavond, dinsdagavond of donderdagavond.
Wij schrijven wekelijks het bedrag af van jouw rekening op de dag van jouw aanmelding.
Je dit kan uiteraard. Wij vragen je minimaal 2 weken voorafgaand aan bijvoorbeeld je vakantie ons een e-mail te sturen met de data waarop je je abonnement wil pauzeren. Je kunt daarvoor dit formulier gebruiken. Vermeld daarbij ook je naam, achternaam en soort abonnement. We pauzeren de leveringen altijd per week (minimaal 1 week).
Ja dit kan uiteraard. Wij hanteren een maand opzegtermijn. Je kunt daarvoor het opzegformulier bij de klantenservice gebruiken. Vermeld daarbij je naam, achternaam en soort abonnement.
Uiteraard! Jouw meal prep wordt geheel op jou afgestemd. Na aanmelden vragen we jou een intake in te vullen. Jouw persoonlijke wensen kun je hier kwijt, ook je allergieën.
Nee, wij hebben deze kosten berekend in de maaltijdprijs. Mocht je wijzigingen hebben, kunnen deze in overleg worden doorgevoerd.
Jazeker, je kunt het maandabonnement op jouw bedrijfsnaam zetten. Daarnaast kun je ook je bedrijfslunch laten verzorgen door Tessa’s Meal Prep. Daar kun je hier meer over lezen.