High 
Carb

High Carb

Teriyaki Salmon

Spiergroei

+ 150g Groenten

Vers

Vis

11,00

Heb jij al je omega-3 binnen voor deze week? Het is goed om één keer in de week vette vis te eten. Het beschermd jou onder andere tegen hart- en  vaatziekten. Bij deze teriyaki zalm geldt: hoe langer marineren, hoe beter! Ik heb daarom de zalm 24 uur van te voren gemarineerd. Ben benieuwd wat jij ervan vindt!

Ingrediënten

zalmfilet, zilvervliesrijst, broccoli, peulen, winterpeen, gele paprika, rode paprika, groene paprika, paksoi, chilipeper, babymais, ui, agavesiroop, rijstazijn, tamari, gember, peper en zout.

Voedingswaarden per maaltijd

kcal 726  | 39g eiwitten | 24g vetten | 87g koolhydraten

Opwarm instructies

Tessa zegt

Ik zou deze maaltijd lekker koud eten!, Deze maaltijd kan je zowel warm als koud eten. Wil jij het toch verwarmen?
Oven: Verwijder de topsealfolie van de schaal en zet het in de oven voor 15 minuten op 200°c .
Magnetron: Verwijder de topsealfolie van de schaal en plaats het in de magnetron voor 3-4 minuten op 750w.

Houdbaarheid

In de koelkast: 4 dagen

Invriezen? 

Wil jij je meal prep voor een later moment bewaren? Vries het in! Zo heb je altijd nog een gezonde maaltijd op een later moment.

Geniet van je meal prep! Klaar met eten? Vergeet je bakje en de topsealfolie alsjeblieft niet te recyclen.

Supplementen

Andere gerechten deze week

Scroll naar top

Handig…

Free

Cooling bag!

Bij besteding boven de €45,- ontvang je eenmalig een gratis koeltas!

Gebruik de kortingscode: