Low
Carb

Low Carb

Smoked Mackerel

Laag in kcal

+ 200g Groenten

Vers

Vis

11,00

Elke week probeer ik zeker één keer per week gerookte makreel te eten. Het is niet alleen lekker vanwege zijn sterke smaak, maar ook ontzettend rijk aan verzadigd vet en aan omega 3-vetzuren. De gerookte vis serveer ik met frisse radijs, geroosterde ui en rode biet, kappertjes en ricotta. Erbij krijg je een romige citroen-dille dressing op basis van magere yoghurt.

Ingrediënten

Makreel, rode biet, kappertjes, magere yoghurt, dille, citroen, limoen, peper, zout, mesclun, radijs, azijn, ricotta, olijfolie

Voedingswaarden per maaltijd

479 kcal | 25g eiwitten | 35g vetten | 15g koolhydraten

Opwarm instructies

Tessa zegt

Ik zou deze maaltijd lekker koud eten!

Houdbaarheid

In de koelkast: 4 dagen

Invriezen? 

Deze meal prep is niet geschikt om in te vriezen.

Geniet van je mealprep! Klaar met eten? Vergeet je bakje en de folie alsjeblieft niet te recyclen.

Supplementen

Andere gerechten deze week

Scroll naar top

Handig…

Free

Cooling bag!

Bij besteding boven de €45,- ontvang je eenmalig een gratis koeltas!

Gebruik de kortingscode: